• Voor 16:00 besteld morgen in huisof kies een afleverdatum

  • Klantenservice geopend tot 17:30U kunt ons bellen op 077 - 321 10 75

  • In 2016 de grootste fitness webshop!Onderzoek door de Twinkle Top 100

TransMission


Hoe laat wordt mijn pakket bezorgd?

Als u voor 21:00 uur bij Betersport besteld heeft, zal TransMission het pakket de dag erna bezorgen. U ontvangt per SMS* een tijdindicatie van TransMission hoe laat uw pakket bij u bezorgt zal worden.

 

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Indien u een bestelling heeft geplaats bij Betersport en uw pakket met TransMission wordt verzonden, dan krijgt u van ons een email met een link. Vul het nummer van de zending en uw postcode in en u kunt uw zending, de dag na bestelling vanaf 09:00 uur, volgen  via het online Track & Trace systeem van TransMission. 

 

Ik heb de bezorging gemist.

Geen probleem, geef uw bezorginstructies online aan ons door via www.mijnzending.nl/afspraak. Hiervoor heeft u de notificatie nodig die de chauffeur voor u heeft achtergelaten.

 

Mijn pakket is niet bezorgd op het aangegeven tijdstip.

U wordt geïnformeerd over de dag en het tijdvak waarin de bezorging zal plaatsvinden. Hoewel wij ons uiterste best doen uw pakket dan ook te bezorgen, blijft het een indicatie. Door onvoorziene omstandigheden is het mogelijk dat er vertraging plaats vindt.

 

Hoe vaak wordt er geprobeerd een pakket te bezorgen?

Wanneer uw pakket niet afgeleverd kon worden tijdens de eerste afleverpoging, kunt u online uw bezorginstructies voor de tweede afleverpoging** doorgeven via www.mijnzending.nl/afspraak Hiervoor heeft u de notificatie nodig die de chauffeur voor u heeft achtergelaten. 

 

Kan ik de bezorging wijzigen?

Op de dag van levering ontvangt u per SMS* een tijdindicatie van TransMission hoe laat uw pakket bij u bezorgt zal worden. Verder is uw zending vanaf morgenochtend 09:00 uur te volgen, via het zogenaamde online Track & Trace systeem van TransMission. Vul het nummer van de zending en uw postcode in onderstaande link om zo uw pakket te volgen.

 

Kan ik een nieuwe bezorgafspraak maken?

U online uw bezorginstructies voor de tweede afleverpoging** doorgeven via www.mijnzending.nl/afspraak

 

Kan het pakket bij de buren bezorgd worden?

U kunt ook een briefje aan uw deur hangen, zodat de chauffeur weet, bij welke buren hij uw bestelling kan afgeven. Wanneer uw pakket niet afgeleverd kon worden tijdens de eerste afleverpoging, kunt u online uw bezorginstructies voor de tweede afleverpoging** doorgeven via www.mijnzending.nl/afspraak Hiervoor heeft u de notificatie nodig die de chauffeur voor u heeft achtergelaten. 


 

Rembours betaling

 

Als de zending met TransMission wordt verzonden is betalen onder rembours in Nederland en België mogelijk. In Nederland én België kunt u alléén met gepast contant geld betalen.


  

*    SMS alleen binnen Nederland en wanneer uw mobiele nummer bij ons bekend is.

**  Wanneer u de bezorgdag aanpast, kunt u alleen de dag kiezen en niet het tijdstip!


home