• Voor 16:00 besteld morgen in huisof kies een afleverdatum

  • Klantenservice geopend tot 17:30U kunt ons bellen op 077 - 321 10 75

  • In 2016 de grootste fitness webshop!Onderzoek door de Twinkle Top 100

Spreuwel

 

Hoe laat wordt mijn pakket bezorgd?

Als u voor 21:00 uur bij Betersport besteld heeft, zal Van Spreuwel het pakket de dag erna bezorgen. 

 

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Indien u een bestelling heeft geplaats bij Betersport en uw pakket met Van Spreuwel wordt verzonden, dan krijgt u van ons een email met een link. Vul uw postcode en huisnummer in en u kunt uw zending, dezelfde dag bestelling vanaf 20:00 uur, volgen  via het online Track & Trace systeem van Van Spreuwel. 

 

Ik heb de bezorging gemist.

Als uw pakket niet afgeleverd kon worden tijdens de eerste afleverpoging, kunt telefonisch contact opnemen voor de tweede afleverpoging.* Hiervoor heeft u de notificatie nodig die de chauffeur voor u heeft achtergelaten. 

Telefoonnummer: 003140-7878700 ( 2x optie 1 kiezen)

 

Mijn pakket is niet bezorgd op het aangegeven tijdstip.

U wordt per email geïnformeerd over de dag en het tijdvak waarin de bezorging zal plaatsvinden. Hoewel wij ons uiterste best doen uw pakket dan ook te bezorgen, blijft het een indicatie. Door onvoorziene omstandigheden is het mogelijk dat er vertraging plaats vindt.

 

Hoe vaak wordt er geprobeerd een pakket te bezorgen?

Uw pakket zal twee keer worden aangeboden. Indien op de tweede afleverpoging het pakket wederom niet kon worden bezorgd, zal het pakket retour gezonden worden naar Focus Fitness en zullen wij contact met u opnemen.

 

Kan ik de bezorging wijzigen?

Wanneer u op de dag van levering niet kunt: Neem dan direct contact op met de vervoerder om een andere afspraak te maken, tel nummer: 003140-7878700 ( 2x optie 1 kiezen)

  

Kan het pakket bij de buren bezorgd worden?

U kunt ook een briefje aan uw deur hangen, zodat de chauffeur weet, bij welke buren hij uw bestelling kan afgeven. 


Rembours betaling

Als de zending met Van Spreuwel wordt verzonden is betalen onder rembours in Nederland en België mogelijk. Echter kunt u alleen met gepast contant geld betalen. Pinnen of betalen met cheque is niet mogelijk.



*    Wanneer u de bezorgdag aanpast, kunt u alleen de dag kiezen en niet het tijdstip!