• Voor 16:00 besteld morgen in huisof kies een afleverdatum

  • Klantenservice geopend tot 17:30U kunt ons bellen op 077 - 321 10 75

  • In 2016 de grootste fitness webshop!Onderzoek door de Twinkle Top 100

Klantenservice - Serviceformulier

 

Het kan helaas ook wel eens voorkomen dat een product defect raakt. Voor een defect product hebben wij, om een goed beeld van het defect te hebben, een foto of een video opname nodig.

Heeft u al gekeken bij de onze rubriek "Zelfhulp bij storing"?

 

Heeft u geen defect maar een ontbrekend onderdeel? Vul dan het Ontbrekende Onderdeel formulier in

 

1)    Omschrijving

Zorg voor een duidelijke omschrijving van het probleem en probeer hiervan een foto of korte video te maken met bijvoorbeeld uw smartphone of tablet. 

 

2)    Meld uw defect online aan

Vul online het service formulier in, binnen 3 werkdagen zal een medewerker van onze technische dienst contact met u opnemen via mail of telefoon om een passende oplossing voor de reparatie van uw product met u te bespreken.

Persoonlijke gegevens
Order gegevens
  • bij voorkeur de productnaam zoals op de factuur of typenummer

  • 700XXXXX

1. Welk onderdeel dient te worden vervangen?
2. Stuurt u een digitale foto of het defecte onderdeel naar ons toe?


  • Adres:
    BeterSport / Focus Fitness
    Magalhaesweg 8
    5928 LN Venlo
    Nederland
3. Wenst u het artikel naar BeterSport / Focus Fitness in Venlo te brengen ter reparatie/controle?
Eigen omschrijving m.b.t. defect

* Verplichte velden