Reparatie of retour

Ben je toch niet tevreden of is je product defect? Dat is vervelend en daar gaan we wat aan doen! Van ons mag je dan ook verwachten wat wij vooraf hebben beloofd!

Alle beloftes op een rijtje:

  • Gratis je product laten ophalen in de originele verpakking*;
  • 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product;
  • Geld terug? Binnen 5 werkdagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt;
  • Als consument minimaal 1 jaar garantie op al onze producten;
  • Is je product defect na 30 dagen? Dan lossen wij dat netjes voor je op!

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben wij de volgende opties voor je:


Mijn product mist een onderdeel:
Onze excuses hiervoor. Als je het ontbrekend onderdeel formulier invult dan sturen wij dit zo snel mogelijk naar je toe!


Mijn product is toch niet wat ik zoek:
Dat kan gebeuren natuurlijk, geen probleem! Kijk eerst even op je product niet onder de uitzonderingen valt. Valt dit product niet onder de uitzonderingen? Bekijk dan de retourvoorwaarden. Bij vragen kun je uiteraard altijd even contact met ons opnemen.

Bekijk hier alvast alles over retourneren.

* Let op: Wij beloven 30 dagen gratis retourneren. De retourkosten zijn voor onze rekening wanneer wij jouw bestelling komen ophalen. Stuur je jouw bestelling zelf retour? Dan kunnen wij de retourkosten helaas niet voor je vergoeden.


Mijn product heeft een defect:
Dat is natuurlijk vervelend en gaan we oplossen! Heb je al bij de technische vragen & oplossingen gekeken? De kans is groot dat hier de oplossing tussen staat en je direct weer aan de slag kunt.

Heb je het defect hiermee niet kunnen oplossen? Vul dan het serviceformulier in. Binnen 3 werkdagen nemen wij contact met je op om het probleem te verhelpen. Wij hebben dit formulier nodig om een zo compleet mogelijk beeld te krijgen van het soort defect dat wij voor jou gaan oplossen.