• Voor 16:00 besteld morgen in huisof kies een afleverdatum

  • Klantenservice geopend tot 17:30U kunt ons bellen op 077 - 321 10 75

  • In 2016 de grootste fitness webshop!Onderzoek door de Twinkle Top 100

Reparatie of retour

Ben je toch niet tevreden of is je product defect? Dat is vervelend en daar gaan we wat aan doen! Van ons mag je dan ook verwachten wat wij vooraf beloofd hebben.


Dit zijn onze beloftes:

  • 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
  • Krijg je geld terug? Dan storten wij dit binnen 10 werkdagen op je rekening.
  • Als consument minimaal 1 jaar garantie op al onze producten.
  • Binnen 3 werkdagen een antwoord van technische dienst.
  • Bij een defect: 80% van de onderdelen hebben wij zelf op voorraad en zo kun jij snel weer aan de slag!

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben wij de volgende opties voor je:


Mijn product mist een onderdeel:
Onze excuses hiervoor. Als u het ontbrekend onderdeel formulier invult dan sturen wij dit zo snel mogelijk naar je toe!


Mijn product is toch niet wat ik zoek:
Dat kan gebeuren natuurlijk, geen probleem! Kijk eerst even op je product niet onder de uitzonderingen valt. Valt dit product niet onder de uitzonderingen? Bekijk dan de retourprocdeure. Valt je product wel onder de uitzonderingen? Dan kunnen wij je aankoop helaas niet retour nemen. Neem even contact met ons op dan denken wij graag met je mee.


Mijn product heeft een defect:
Dat is natuurlijk heel vervelend en dit gaan we oplossen! Heb je al bij de technische vragen & oplossingen gekeken? Grote kans dat hier de oplossing tussen staat en je direct weer aan de slag kunt.
Heb je het defect niet kunnen oplossen hiermee? Vul dan het serviceformulier in. Binnen 3 werkdagen nemen wij contact met je op om het probleem te verhelpen. Wij hebben dit formulier nodig om een zo compleet mogelijk beeld te krijgen van het soort defect dat wij voor jouw gaan oplossen.