• Voor 21:00 besteld, morgen in huisZowel in Nederland  Nederland-Bezorgen-Betersport als in België  Belgie-Bezorgen-Betersport

  • Klantenservice geopend tot 21:00Bel ons +31 (0)77 - 321 10 75

  • Klanten geven ons een 9,2Meer dan 450 reviews bij de Feedbackcompany

Hoe meld ik een reparatie aan?

 

Een niet compleet of zelfs defect product is natuurlijk ontzettend vervelend. Door het onderstaande goed te lezen en het juiste formulier in te vullen kunnen wij uw probleem zo spoedig mogen verhelpen zodat u weer zo snel mogelijk kunt gaan sporten!

 


 

Voordat u een reparatie aanmeldt

 

Het is belangrijk om te controleren of het product wel echt defect is, veel problemen kunt u namelijk eenvoudig zelf oplossen. Mocht het probleem nog niet opgelost zijn volg dan de onderstaande stappen. 

 

Om u zo goed mogelijk verder te helpen en om te controleren of u aanspraak maakt op de garantie, dient u uw factuur of bestelnummer te kunnen overhandigen. Valt het product buiten de garantie? Dan worden er altijd kosten voor de reparatie in rekening gebracht.

 

Tevens controleren wij op basis van uw factuur/bestelnummer of u ten tijde van uw aankoop gebruik heeft gemaakt van onze Garantie Plus

 

Type reparatie:

 

Ontbrekend Onderdeel:

Het kan sporadisch voorkomen dat bij de assemblage van uw product een onderdeel ontbreekt. Dit onderdeel kunnen wij veelal binnen 1 werkdag na ontvangst van uw melding naar u toe sturen. Volg hiervoor de 2 vervolg stappen:

 

1)    Raadpleeg uw handleiding

Om u zo snel mogelijk van uw ontbrekende onderdeel te voorzien dient u goed te controleren welk nummer dit onderdeel heeft. Let hierbij goed op of dit een onderdeel is dat voor de linker- of rechterkant van een apparaat is. Het onderdeelnummer kunt u vinden in de handleiding. Als u meerdere stuks van een ontbrekend onderdeel nodig heeft kunt u dit ook aangeven.

 

2)    Meld uw ontbrekende onderdeel online aan

Vul online het ontbrekende onderdeel formulier in om uw ontbrekende onderdeel/onderdelen aan te melden. Na goedkeuring door onze technische dienst sturen wij u de ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk toe.

 

 

Defect:

Het kan helaas ook wel eens voorkomen dat een product defect raakt. Voor een defect product hebben wij, om een goed beeld van het defect te hebben, een foto of een video opname nodig.

 

1)    Omschrijving

Zorg voor een duidelijke omschrijving van het probleem en probeer hiervan een foto of korte video te maken met bijvoorbeeld uw smartphone of tablet. 

 

2)    Meld uw defect online aan

Vul online het service formulier in, binnen 3 werkdagen zal een medewerker van onze technische dienst contact met u opnemen via mail of telefoon om een passende oplossing voor de reparatie van uw product met u te bespreken.