Producten vergelijken
x

Selecter een volgend product om toe te voegen aan uw vergelijking.

 
0

€ 0,00 - Bekijk inhoud

 
0

€ 0,00 - Bekijk inhoud

De nr.1 Fitnessspecialist
Twinkle Top 100 – 2016

Bel ons +31 (0) 773211075
500 BEZOEKER(S) ONLINE
Betaal achteraf met Afterpay
Zaterdag open!
Voor 16:00 besteld, morgen in huis*

Half rack

Half rack: het ideale hulpmiddel voor krachttraining

Een half rack is onmisbaar voor iedereen die aan krachttraining doet. Bij dit apparaat heb je namelijk volop bewegingsruimte zodat je de vrije haltertrainingen gemakkelijk kunt uitvoeren. Combineer het apparaat met een halterset en een trainingsbank en je hebt een volledig uitgeruste gym in huis. De meeste mensen gebruiken een half rack voor te bankdrukken of te squatten. Voor deze soorten krachttraining zijn half racks ook zeer goed geschikt. Voor extra gemak zijn de afleghaken namelijk in hoogte verstelbaar. Zo kun je de halters direct in de perfecte beginstand positioneren.

 

-  Een perfect krachtapparaat voor kleine ruimtes

-  Geschikt voor verschillende oefeningen

-  Gemakkelijk aan te passen aan je eigen wensen

 

Krachttraining op je eigen niveau

Iedereen traint op zijn eigen niveau. Maar of je nu met lichte of zware gewichten traint: met een half rack kan het allemaal. De half racks zijn zwaar belastbaar zodat je gemakkelijk met zware gewichten aan de slag kunt. Op de Betersport website vindt u toestellen die belastbaar zijn tot wel 300 kg. Dit is het pute gewicht van de halters met gewichten, omdat u bij het bankdrukken of squatten zelf niet aan het apparaat komt. Door al dit gewicht is het essentieel dat het half rack stevig op zijn plek blijft staan. De half racks op de Betersport website hebben frames gemaakt van stevige materialen zodat je veilig aan jouw krachttraining kunt beginnen.

 

Maak van je half rack een volledige home-gym

Het voordeel van een half rack is dat je met dit ene apparaat verschillende soorten krachttraining kunt doen. Zo is het bijvoorbeeld te gebruiken voor vlak bankdrukken, negatief bankdrukken, schouderdrukken en squats. Maar ook deadlifts en voorovergebogen roeien zijn oefeningen die je met een half rack kunt doen. Toch zijn er nog meer mogelijkheden. Het half rack is namelijk eenvoudig uit te breiden met een lat pulley stang. Op deze manier creëert je een home gym waarmee je direct extra krachttraining voor jouw rug- en armspieren kunt doen.

3 artikel(en)

3 artikel(en)