• Voor 16:00 besteld morgen in huisof kies een afleverdatum

  • Klantenservice geopend tot 17:30U kunt ons bellen op 077 - 321 10 75

  • In 2016 de grootste fitness webshop!Onderzoek door de Twinkle Top 100

Klacht indienen en verdere afhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening en hoe u deze ervaren heeft. Hiervan worden wij graag op de hoogte gesteld zodat wij hier in de toekomst zorgvuldiger meer om kunnen gaan en uw klacht hopelijk kunnen tot tevredenheid kunnen oplossen. Hieronder wordt uitgelecht hoe u uw klacht kenbaar kunt maken en wat hier mee gaat gebeuren.


Klacht indienen

Wij willen u vragen uw klacht in een e-mail te sturen naar info@betersport.nl en hierbij ook uw persoonlijke en ordergegevens te vermelden. U mag dit uiteraard ook schriftelijk via de post naar ons toezenden. Onze medewerkers van de klantenservice zullen uw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. Onze gegevens:

Betersport BV

Magalhaesweg 8

5928LN Venlo

info@betersport.nl


Na ontvangst zult u van ons een bevestiging van ontvangst krijgen en proberen wij binnen maximaal 14 dagen na ontvangst een passende oplossing te vinden. Mocht er onverhoopt meer tijd nodig zijn zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij wij aangesloten zijn. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie.